Een goede salespagina, hoe ziet die eruit? Wat moet er zeker op staan en hoe schrijf je teksten die aanspreken zonder dat ze je het “gladde verkoper”-gevoel geven? Dat leer je in deze live workshop.

We gaan niet er onnozel over doen. Een van de doelen van élk bedrijf is geld verdienen. Want anders zou het nogal snel gedaan zijn met dat bedrijf. En geld verdienen doe je door producten of diensten te verkopen aan mensen die daar iets mee zijn (dus niet zomaar “zoveel mogelijk verkopen aan zoveel mogelijk mensen”).
En ja, je mag gepassioneerd zijn door wat je doet. Liefst zelfs! Het zou maar ambetant zijn mocht je iets moeten verkopen waar je zelf niet warm van wordt…
Dat doe je met connecterende, converterende salescopy.
Je salespagina of brochure is de spil van die verkoopsstrategie. De basis waarrond je andere copy, zoals advertenties, nieuwsbrieven en social media posts gaat maken.
Je salespagina = je money making pagina
Dit is geen online cursus die je op eigen tempo doet, maar een praktische trainingsdag waar we samen leren hoe je copy schrijft die intrigeert, inspireert en activeert.
Voorbereidend huiswerk
Na je inschrijving krijg je een video met uitleg en een voorbereidende opdracht.
Tips & tricks voor salescopy die verkoopt
Tijdens de live workshop krijg je tips om titels, pitches en calls-to-action te schrijven die je lezer bij hun nekvel pakken. Of liever: bij het handje begeleiden richting de kassa. Je schrijft aan je eigen tekst en krijgt instant feedback.
Salespage workshops in 2025
6 juni – Brussel
5 september – Gentbrugge
5 december – Brussel

“Delphine is heel duidelijk een ervaringsdeskundige. Ze geeft heel veel van haar eigen (goede) voorbeelden. Ze straalt vertrouwen uit, heeft duidelijk veel ervaring en kennis maar is ook heel down to earth, toegankelijk en ze denkt echt met je mee.”
Leen Lauwers – Purple Pilot

“Na het volgen van de workshop ga je met méér naar huis dan enkel en alleen een blauwprint voor je nieuwe salespage. Door de opdrachten neem je tegelijkertijd je huidige aanbod onder de loep, zie je waar je eventueel nog moet bijschaven – wat reeds helder is en wat nog niet (en hier kan je dan ook direct stappen in ondernemen). Ook de interactie met de andere deelnemers, met Delphine, zorgt er mee voor dat je naar huis gaat met een hoofd vol nieuwe info, inspiratie en energie om aan je bedrijf te werken.”
Kim Vandersteene – Buro K – interieurarchitect

“De workshop sales copywriting bij Delphine van DeedeeCopy was een absolute meerwaarde! Haar persoonlijke en behulpzame aanpak, gecombineerd met een fijne sfeer, maakte het leerzaam én leuk. Dankzij haar begeleiding kijk ik met vertrouwen uit naar wat ik in januari ga lanceren!”
Daisy De Waele – Slimmer ondernemen

“Deze workshop is ideaal om te volgen als je graag een goed beeld krijgt van wat je allemaal best toevoegt aan een duidelijke salespage, en hier dan ook verder mee aan de slag wil gaan. Doordat je na de theorie direct overgaat tot schrijven, heb je na de workshop ook een stukje of zelfs een volledige eerste draft van je salespage klaar. Na de workshop kan je ook nog feedback vragen over jouw tekst, en dat is goud waard!”
Steffie – Tip Top Flow

“Na de veel te lange winter, was de zin om te lanceren ver zoek… Dankzij jouw workshop had ik het gevoel dat het allemaal niet zo zwaar en moeilijk hoeft te zijn als ik dacht. Ik heb terug zin om mijn ideeën te pitchen en heb dan ook de draad terug opgepikt! Ik raad deze workshop aan omdat je leert hoe je, ook zonder voorgekauwde template, een authentieke, niet-pushy salespagina kan schrijven waar potentiële klanten toch door getriggerd worden. Ik vond het vooral een verademing om te ontdekken dat je niet alle blokken hoeft te gebruiken op een salespagina. Dat maakte het schrijfwerk al wat lichter.”
Elke Lambrechts – De Woordfabriek