Geen scamming of gedateerde trucjes die iedereen van mijlenver doorziet.
Maar échte verhalen, content met waarde, vanuit waarden. Copy die connecteert en converteert.
Die inspireert in plaats van overtuigt. De nieuwe generatie copywriters gelooft in de kracht van transparantie, eerlijkheid en long-term relaties.

Wij willen dat iedereen z’n talent ten volle kan benutten en ontwikkelen. Dat je vertrouwen kan hebben in de deskundigheid van de mensen van wie je leert. Dat je je ondersteund en gedragen voelt door de mensen met wie je je omringt.
Daarom zetten we in de School Of Copy in op persoonlijke opvolging. Je krijgt les van ervaren experten die nog midden in het werkveld staan. Onder de vleugels van je mentor kan je je eigen vleugels beginnen spreiden. Je staat er niet alleen voor, maar komt terecht in een gemeenschap van gelijkgestemde vakidioten vakgenoten.
Wij pakken het anders aan. Wij zijn niet de alwetende, almachtige docenten die vooraan staan en onze kennis zomaar op jou dumpen. Wij geven onze eigen lessons learned door en gebruiken onze ervaring om jouw schrijftalent naar boven te halen.
Niet van “hier is een hele syllabus en 20 lessen, doe er uw ding mee”, maar wel praktische lessen waarbij je de theorie meteen omzet in woorden op papier én je feedback krijgt op je schrijfsels, wanneer jij er nood aan hebt.
Je volgt een opleiding, workshop of training bij de School Of Copy omdat

Ik gaf graag les en ik schreef graag teksten voor anderen. Kon ik beide niet combineren?
Wist ik veel dat ik nog geen 10 jaar later een eigen opleidingscentrum voor copywriting zou openen.
Wat traag begon met een masterclass hier en daar, wat gratis webinars, gastlessen in verschillende scholen en een eigen mentoring traject voor startende freelance copywriters, groeide in 2024 uit tot de School Of Copy.
In 2015 stond ik zelf aan het begin van mijn copywriting-carrière. In bijberoep toen nog. En heel kleinschalig. Ik kende niemand die dit ook deed, behalve dan enkele Amerikaanse marketinggoeroes. Niemand hier in België die mij kon helpen, met wie ik een koffietje (oké, thee) kon gaan drinken en aan wie ik mijn vragen kon stellen. Niemand bij wie ik terechtkon met mijn twijfels of om mijn teksten na te lezen als ik zelf niet zeker was.
In 2019 sprong ik naar het fulltime freelance life. Ik voelde zoveel druk in marketing en sales. Zoveel “we moeten X aantal verkopen halen”. Ik wilde gewoon de merken waar ik in geloofde helpen om gehoord te worden boven het geschreeuw van alle anderen. Ik zette mijn enthousiasme voor die merken op papier (allez, scherm) en dat enthousiasme wekte enthousiasme op bij de lezers.
Ik wilde marketing en sales anders aanpakken. Vanuit plezier. Niet haha-funny (al heb ik daar persoonlijk niks tegen), maar een plezier om te lezen. En een plezier om te schrijven. Geen rigide formules waar je aan moet vasthouden, maar richtlijnen om je te gidsen. En vooral: als je blij wordt van wat je schrijft, worden anderen blij van wat ze lezen. “Geen gedoe, enkel kick-ass copy” stond jarenlang front and center te lezen op mijn website.
Wil je credentials? Die kan je krijgen.
Vraag maar na bij DPG Media, Alpro en de vele ondernemers die ik hielp met hun websites, productlanceringen, nieuwsbrieven, social posts, persberichten, taglines, nieuwe productnamen, cases en meer.

Met de School Of Copy wil ik alle copywriters, communicatiemedewerkers en content creators helpen om de woorden te vinden die ze zoeken. Om zich zelfzeker te voelen over hun teksten.
O ja, mijn naam is niet echt DeeDee, maar Delphine Desmet. Als ondernemer kennen velen mij als DeeDee van DeeDeeCopy, want da’s de naam van mijn copywriting business. Go check it out als ge wilt.